Ets a: Portada > Notícies > Reforma de la Planta...

22/10/2012

Reforma de la Planta Baixa de la Recreativa

S'ha dut a terme la reforma de la planta Baixa de la Recreativa de Picamoixons per a poder donar servei a Picamoixons.

Aquestes obres s'han dut a terme gràcies a la Diputació de Tarragona, que va aprovar les bases reguladores del Pla d’acció municipal (PAM 2012) en el qual concedia a Picamoixons 44.369,04€ que es destinaran a la reforma de la planta baixa de la Recreativa i a Desepeses corrents.

La Reforma de la planta baixa de la Recreativa també compta amb la subvenció del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb un import de 6.230,72€