Ets a: Portada > Notícies > COBERTA DEFINITIVA C...

04/06/2013

COBERTA DEFINITIVA CA L´ORGA

La  línia Equipaments Culturals d´interès ciutadà  anualitat 2013, subvenciona a ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i ens dependents amb població fins a 10.000 habitants per a inversió, gestió , funcionament i manteniment d’equipaments culturals i d’interès ciutadà i edificis singulars i patrimonials i de valor cultural, l’any 2013.  El 30 de juliol de 2013 es notifica la concessió d'una subvenció de 6315,79€ a l'EMD de Picamoixons per tal de fer la coberta Definitiva de l'edifici de Ca l'Orga.

La mateixa obra va obtenir l' ajuda de 10.000€  de caràcter singular extraordinari o urgent atorgada per  Presidència de la Diputació, aquesta ajuda va ser concedida el 9 d´agost de 2013