Ets a: Portada > Notícies > Valls dona suport a ...

22/09/2012

Valls dona suport a la continuitat de l'EMD de Picamoixons

En resposta a l'Avantprojecte de Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració local, en que l'Estat planteja suprimir les EATIM, anomenades Entitats Municipals Descentralitzades a Catalunya, a més  d'altres mesures com la supressió de Mancomunitats, reduir el número de regidors en un 30% i el buidat de competències i serveis dels Ajuntaments de menys de 20.000 habitants aprovat el passat 13 de juliol en el consell de ministres. L'ajuntament de Valls dona suport a l'EMD de Picamoixons, i això és recollit en els diferents medis informatius del camp de Tarragona.