Ets a: Portada > Notícies > CONTRACTACIÓ CONSER...

CONTRACTACIÓ CONSERGES PISCINA TEMPORADA 2016

L’objecte d’aquesta convocatòria es portar a terme una selecció per cobrir dos llocs de treball de conserges mentre duri la temporada d’obertura de les piscines municipals, del 20 de juny a l´11 de setembre, amb contracte d'obra o servei determinat. El termini de presentació d'instàncies acaba el dia 13 de juny. La instància anirà acompanyada de la següent documentació: a) Fotocòpia del document nacional d’identitat, o del document equivalent dels països de la Unió Europea, o del NIE pels estrangers no comunitaris. b) Fotocòpia de la titulació exigida. d) Currículum acadèmic i professional. e) Fotocopia acreditativa de l'experiència professional i la Formació. Les fotocòpies hauran d'estar compulsades per notari o be s'hauran de presentar al Registre de l'EMD de Picamoixons juntament amb els originals per a la seva compulsa pel personal del Registre. Per més informació podeu consultar el decret amb tota la informació del procediment en l'enllaç que us facilitem a continuación.

Enllaços relacionats