Ets a: Portada > Notícies > CARTELL FESTA MAJOR ...

5, 6 i 7 d'Agost

CARTELL FESTA MAJOR ESTIU 2016

El cartell de la Festa Major d’enguany ha estat dissenyat per la jove dissenyadora Gisela Martí Suñé. Aquesta jove, filla de Picamoixons, ha estudiat dos graus superiors a l'Escola d'Art i Disseny de Tarragona: un de Disseny Gràfic i un de Fotografia Artística. La Gisela ha estat l'encarregada de plasmar la feina i la gran diversitat d'actes de la Festa Major en honor a Sant Salvador del municipi de Picamoixons. En el cartell destaquem els Food Trucks perquè aquest any durant els dies 5, 6 i 7 d'agost podreu gaudir de la primera ruta de tapes de Food Trucks de la demarcació. Trobareu 10 Food Trucks i dos comerços de restauració locals, l’Esportell del Bou i la Societat Recreativa, repartits en tres espais diferents del municipi. Tres d’aquests camions de cuina sobre rodes es col·locaran a la plaça i al carrer de l'Església; tres més s’instal·laran a la Plaça Sant Isidre, on també hi haurà l'Esportell del Bou; i, finalment, a l’epicentre de la festa, és a dir, a la Plaça de Santa Ùrsula, hi trobareu els quatre Food Trucks restants i la Societat Recreativa. Comptarem amb tres ambients diferents amb decoracions diverses i amb taules i cadires per poder gaudir amb tranquil·litat d’aquest art culinari. Les tapes costaran tres euros i inclouran una beguda. L'últim dia de la festa sortejarem premis per als participants i atorgarem un premi especial a la tapa guanyadora de la primera ruta de tapes de Food Trucks. Durant quatre dies, el 4, 5, 6 i 7 d'agost, l'EMD i la AAVV de Picamoixons tenen preparades tot un ventall d'activitats per a totes les edats. El dijous dia 4 inaugurarem la Festa amb el ja típic vídeo de promoció de la Festa Major i el pregó que aquest any portarà alguna gran sorpresa inesperada. El divendres dia 5 tindrà lloc el teatre de “taquilla inversa” amb l’actriu Lara Díez, que interpreta alguns personatges públics, com ara l'Anna Grabiel i l’Inés Arrimadas, als programes de TV3 Polònia i Crackòvia. A continuació, seguirem la diada amb la ruta de tapes acompanyats i mentre la gent sopa per les places del poble podrà divertir-se contemplant l’exhibició de balls de swing i seguidament mes actes com la Bandarra Street Orkestra que iniciarà el recorregut per les places del municipi animant els comensals. Tot seguit, continuarem la festa a la pista esportiva amb Cultrum, un grup que treballa molt la seva música i en cuida molt els detalls, per això ells mateixos es defineixen com a artesans de la seva música. Estan influenciats per tota mena d’artistes. La seva música evoca els sentiments més profunds del reggae i el soul, camina desenfadada cap al so del funk i el swing, balla amb l’escalfor dels sons llatins i l’ska, i canta amb l’energia del rock i el punk.

Enllaços relacionats