Ets a: Portada > Notícies > Subvenció de la Dip...

15/02/2016

Subvenció de la Diputació de Tarraqona per a la llar municipal

La Diputació de Tarragona va aprovar en Junta de Govern de 18 de desembre de 2015, la concessió de 12.320€ de subvenció per a la llar Picabruna en el programa extraordinari de la Diputació de suport als centres de primer cicle d´educació infantil de titularitat municipal, curs 2014-2015 La base segona de la subvenció diu que "es podran finançar amb càrrec als ajuts regulats en aquestes bases les despeses de funcionament del centres educatius de primer cicle d´educació infantil, no s´inclouen les despeses derivades d´inversions i amortitzacions. No són subvencionables les despeses de menjador , ni les d´acollides matinals i de tarda"